tisdag 28 januari 2014

Restgarner blir, ja vadå..

I korgar runt om i hemmet står korgar. Korgar med garn i, små nystan oftast som sparats för framtida projekt.
Men många små nystan kan bli för många. Så massor av mormorsrutor har det blivit. Mönster finns ju på massor av ställen på Internet, bl.a. HÄR, inne hos Mydesign.

Tänker att det ska få bli en väska, för väskor kan man aldrig få för många av. 

Det här får bli mitt bidrag till både Symötet och Härmapan. 
Vill du se vad andra har gjort, så klicka på




9 kommentarer:

  1. Dessa mormors rutor är så fina tycker jag, man kan göra så mycket av dom.

    SvaraRadera
  2. Fina! Perfekta restgarnsprojektet :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du vill vara med i Härmapan!

    SvaraRadera
  4. Det kommer nog bli en härligt färgglad väska!

    SvaraRadera
  5. Mormorsrutor kan man nog aldrig få för många av .

    SvaraRadera
  6. Visst är mormorsrutor ett perfekt litet projekt, det går snabbt att göra en och det ser finare ut med en ruta, än en massa garnrester som ligger och tar plats.

    SvaraRadera
  7. Bra. Jag skal göra de jag med. jag har glott på mina garnrester så länge och aldrig gjort en mormorsruta ----- nu får det bli av. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  8. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have
    truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and
    I hope you write again very soon!

    Look at my web-site smsl�n

    SvaraRadera
  9. Pretty cool.



    ---------------------------------------------------
    http://fifa16.vipmmobank.com


    FIFA 16 Coins

    SvaraRadera