onsdag 18 september 2013

Tänk vad en lite färg kan göra

Att ständigt ha framförhållning, att kunna planera för sånt som händer flera månader fram över, är en del av min vardag.
Att idag, i mitten av september, planera påskens skapande, är helt normalt. 

Men ibland, när framtiden krockar med nutiden, då blir det mycket. För mycket. 
Jag glömmer lätt bort mig själv och inte ens det privata skapandet blir roligt. 
Tills man hittar nåt nytt, nåt man aldrig provat. Jag fick sprayfärg i min hand. 
Jag provade det, jag är fast. Mina ljusstakar ska få en omgång färg till.

Sen hittar jag nåt annat att måla om...


Detta får bli mitt bidrag till veckans symöte... Inte alls sömnadsrelaterat, men ett litet steg tillbaka mot virkning & sömnad. 

1 kommentar:

  1. Skönt när man hittar tillbaka till kreativiteten!
    Jag spraymålar också i dagarna. Renoverar en vägskylt :)
    Färg kan göra underverk! :)

    SvaraRadera