tisdag 22 januari 2013

Riddare, Ninja, mamma?!

En liten ledsen RiddarNinjaMamma. Min iphone är död, den drunknade i toalettstolen.En massa bilder är borta, bilder som jag glömt synka över till datorn. Vet inte om den går att rädda. Den får åka till telefondoktorn. Så mina bilder just nu är tagna med en vanlig kamera, för jag vill ju visa. Visa vad jag gjort. Hittade en jättefin mössa på Etsy och tänkte, att en sån kan jag ju göra själv. Så det gjorde jag, efter eget huvud och utan mönster. Så den blev lite tight på mössdelen.Men den passar stora dottern jättebra, så den är numera hennes. Jag själv ger mig på en ny, i annan färg. Sonen tyckte jag såg ut som en Riddare, lillasyster tyckte jag såg ut som en Ninja. Själv tycker jag att jag ser ut som en trött mamma. Vad tycker du?
Detta får bli mitt bidrag till veckans symöte, vill du se vad de andra gjort, klicka HÄR!

5 kommentarer:

  1. Vilken bra ide :) perfekt för barn så de inte fryser om hals å mössan inte ramlar av :)

    SvaraRadera
  2. Du får trösta dig i iphone-sorgen med din fina mössa :) Jätte snygg är den.

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg mössa hoppas telefonen går att rädda. Ha en fin syföreningstisdag/Gela

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina kommentarer, det gör mig glad! Grämer mig fortfarande över telefonen, eller rättare sagt alla bilder. Men man lär så länge man lever.

    SvaraRadera
  5. Köp en save a phone påse på Clas Olsson så fixar det sig.Lycka till med det.

    SvaraRadera