tisdag 1 januari 2013

Hej då 2012...

Så var 2012 borta, ett helt år har gått och idag börjar det nya. Det okända. Man vet ju inte vad som kommer att hända under året, man kan bara hoppas, planera, drömma.
2012 gick så fort, ungefär en sådär 3000 bilder på min iPhone-fort. Tittade tillbaka igår, scrollade runt, mindes.Log.
Vår nya koloni, mitt kreativa jobb, vänner, mina underbara ungar.mm

De minnena samlar jag på mig, som i en liten burk. De kan jag plocka fram och bli glad.

Andra minnen, de mindre roliga, de sorgsna, de raderas. Delate.

2013 hoppas jag på. Hoppas på många bra saker, hoppas på en massa skratt och glädje. Varvat med allt annat som livet erbjuder. Och när livet känns trist, då vet jag ju, att efter regn kommer sol. Och att det finns någon som bär mig. Det känns bra, såhär på årets första dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar