onsdag 19 december 2012

Men ja, jag är en härmapa

Men visst är jag, jag är en härmapa. Runt om, överallt, finner jag inspiration, ideer och mönster till olika saker.Nu senast var det den fina mössan som Sandra hade virkat.Så när jag hittade Sandras utmaning, HÄRMAPAN, var jag inte sen att erkänna. Jag är skyldig, jag är en sån där apa. En stolt sådan!Så framöver kan man se mina härmningar, och andras, i gruppen. Vill du se vad de andra redan har börjat med, så klicka på länken ovan eller på bilden här bredvid!

1 kommentar:

  1. Men, det är ju just så kreativitet kommer till... man kollar och funderar och så föds egna ideér utifrån det man sett :). Vem får liksom inspiration av ett vitt A4-papper eller hur man ska förklara det.
    En riktigt bra jul till dig! Ska förhoppningsvis vara en lite bättre bloggare nästa år ;)! Julkramar / My

    SvaraRadera