onsdag 18 april 2012

Tisdag igår, symöte igår, jag är som vanligt sen..

Förra veckan var mycket, vi firade ortodox påsk i kyrkan, tillsammans med vänner, fantastiskt roligt. Men mamman är inte så ung längre, att fira i flera dagar gör en trött. och hantverkslusten blev också trött. Så det blev inte så mycket.

Men på jobbet, där la jag den lilla skaparork som fanns kvar. Och det blev så bra. Vi jobbar med olika teman, som en röd tråd i all barnverksamhet. Just nu är det "De 10 budorden".

Ett svårt tema att förmedla till 6 åringar, men på den fantastiska sidan Kaboose hittade jag vad jag letade efter, en Mosegubbe av en toalettrulle:


Så detta får bli mitt bidrag, mitt lilla, till veckans symöte. Vill du se vad de andra i föreningen har gjort, klicka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar