måndag 16 maj 2011

Jätteglad!


Idag har jag fått min första award!! Tack kära Renis för nomineringen, jag är sjukt glad och stolt, över att någon där ute tycker det jag gör!

I awarden ingår det att man ska berätta 8 saker om sig själv:

1. Jobbar som församlingspedagog
2. Är en höst och vintermänniska.
3. Har 3 fantastiska barn.
4. Älskar att vara kreativ; sy, sticka, skapa osv.
5. favoriträtten är köttgryta.
6. Älskar loppisar och framför allt 70-talet.
7. Älskar att sjunga.
8. Har bott i Sverige, England, Egypten.


Den här awarden ska skickas vidare till 5 personer som har mindre än 100 besökare, svårt att välja för alla borde få pris, men här kommer mina iallafall:

Texas Style

Annas pyssliga liv


Mimpen

Sarahlc

Fru Ylvas Syhörna

2 kommentarer:

  1. Tack! Vad gulligt av dig. Tycker det är roligt att kolla in här och se vad du hittar på mycket roliga saker. Själv har jag lagt ner nästan och sy och det är lite tråkigt men i sommar ska du få så.
    Tack än en gång.
    Kram Mysan

    SvaraRadera
  2. Tack! Så roligt att få :) Brukar också kika in och kolla vad du håller på med lite då och då. Kram!

    SvaraRadera